Thursday, October 12, 2006

Стенли - Обсебен

Тишината е твоето име на ум
всеки облак носи твоя парфюм
всички влакове водят в твоя тунел
през трупа си все към теб съм поел.
Търся, влача се, денонощен и блед
всяко вдишване е квадратче към теб
и на всякаде тъкмо тук си била
и зад ъгъла си се скрила едва.

Припев:

Как да те спра
нямам ръце,
нямам лице,
някой го взе...
но ще простя
целия ад
целия свят
някой го взе.../на на на…yeah/ - 2x

Ти си хаоса в мен
дупка от куршум
ти, плод развален
бял космичен шум
ти, град затъмнен
полъх от парфюм
и смях в тъжен ден
плод на болен ум.

Черни истини в мойто тяло пълзят
всички изтрели се извиват назад
любовта ми е озаряла трева
заразена плът-тумор в мойта глава

Припев:...

Ти си хаоса в мен
дупка от куршум
ти, плод развален
бял космичен шум
ти, град затъмнен
полъх от парфю
ми смях в тъжен ден
плод на болен ум.


P.S. : Смятам, че ако изобщо някога се появи ТОЙ, АЗ ще бъда точно това за него. Нещо умопомрачително, което ще обича! Мечти...

1 comment:

ImmortalLili said...

E az ne sum TOI , no puk sum Tq :P i da ti kaja za men ti si to4no tova:P ti si haoti4niq mi um, jivota mi:P {} ti si moeto obsebvane:P