Sunday, October 15, 2006

И един глас ми каза...


"... Не бъди сляпа! Не е нужно да си затваряш очите пред неща, за които знаеш, какви са точно. Не е хужно да се страхуваш, не е нужно да страдаш, за неща, които не съществуват. Нима когато те имаха нужда от съвет ти не беше там? Или когато имаха нужда от помощ? Да не би да не си търпяла чужди проблеми превръщайки ги в свои? Беше ли там когато някой те викаше?" Аз отговорих: "Да, винаги!" Гласът продължи: "А сега когато ти имаш нужда от помощ, от разбиране, къде са те? Когато искаше да изплачеш мъката си бяха ли там? Помогнаха ли ти поне малко, някога, някъде? Бяха ли до теб, когато беше тъжна?" Минутка мълчание и едно сподавено: "НЕ!" И ТЯ ми каза: " Тогава спри да живееш с нашийник и дистанционно. Не бъди просто марионетка, която всеки управлява. Не давай доверието си на всеки, защото не всички са ти приятели. Някои просто носят тази маска, те не са реални. Живей своя собствен живот и не си създавай проблеми заради другите, и без това си имаш твои собствени. Имаш твои си нужди, твои тревоги. Просто бъди силна!" И пак минутка мълчание и един крясък: "Обичам те ! Липсваш ми адски много! Защо когато те намерих и отново те загубих?" ТЯ ми отговори: "Аз съм тук! Винаги тук <3!"


Thanks, че когато имах нужда беше там. И че ми имаш доверие, че ми помагаш толкова много. Не искам да се страхувам да плача, защото ще ме сметнат за слаба. Писна ми да съм силна имам нужда от подкрепа. Имам нужда от сила...love power...DinNzZZ power...

Благодаря, че си истинска, че си приятел, а не само маска. Не ме интересува дали някой те харесва или ненавижда, мрази или обича. Важното е, че те обожавам... защото си ти, защото никога не ми каза "Не знам. Не мога да помогна. Не ме интересува." Дори да не си тук сега аз те държа в <3 си и няма да те пусна да си отидеш никога! Няма да те оставя да лежиш на земята, ще те вдигна. Няма да ет нараня, ще избърша сълзите ти. И ще те гушна, както ти ме гушна когато си отиваше...силно и нежно. Няма вечна раздяла...имаме само нужда от търпение...


I love you... I can`t live without you...I can`t get around you...

1 comment:

Anonymous said...

za6toto ti si nai hubavoto ne6to koeto mi se slu4i...poslednite 2-3 gOdini...za6tOtO ti si UNIQUE...za6tOtO bih dala fsi4kO za teb...i'll be always there fOr ya DeSsZz...
Ubivam za teb,...umiram za teb...bih napravila fsi4kO za TEB!!!

Obi4am te pove4e ot jivOta mi...
Ti si mi f krufta...i kum teb Letqqqqq :Pp

OBOJAVAM TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!