Monday, October 02, 2006

Караш ме да се усмихвам

Има един човек, който винаги може да ме накара да се усмихна, независимо какво става, независмо за какво става дума, винаги... Това е един от малкото хора с усмивка 24 карата, ама наистина 24. Като се усмихне и слънцето спира да свети *blink*. Както и да е с тоя човек, никога не сме спирали да вършим некфи простии, а къде ни ги ражда главата глупсотите... еба ли го!? Сещаш ли се вече за кой говоря??? Не се сещаш.. ем, който го е чел тфа ще се сети...
***
"Аз се казвам Ева Лонгурия. Името ми е испанско и идва от думата лонгур - висок, строен. А пък презимето ми е Кранта, което на испански значи красива."
***
"Талашка да та лашка, те тава е работа юнашка!"
" На мене първия ми път беше трудова злополука... кат са подлизнах и са нанизах на т'слата на дръжката."
***
"Извинете, тука бельото ви се вижда.
- Вие с какво бельо сте?
- Па я съм без гащи. Скъсаа са на трактора."
***
"Ма много ви е хубава адамовата ябълка. Много изразителна."
***
"И аз преди време имах малка злополука в студиото. Един път седнах върху микрофона..."
***
"Като гледам голям номер носите. Обувките ви да не са китайски?
- Ами те китайките са по-едри така..."
P.S.: Е те т'фа ти казвам умирам с, за, от, без, пред тебе...
От Тоши
за Пеши
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

1 comment:

ImmortalLili said...

Yeyyyy, 6matki sme kopele i si se kefim:P Toshi, ti si moqt life, love ya{}{}{}{}{}{}{}:))))))