Thursday, October 26, 2006

Честит ми Имен Ден


Да ми е живо и здраво името... и на дядо ми Димитър, на който всъщност съм кръстена. От 18 години нося това име, преминаха през период, в който го мразех, след това го обичах, след това исках да се прекръстя..... но реших, че определено няма много смисъл. И така.. Та Десислава всъщност е била българска царица (божееее, да не повярваш!). По едно време сме я гледали по старите 20-левки, ама то е било много отдавна. Десислава е и архаична форма на "Де си слава?" В превод от инджикитайски: Къде е славата. Демек житейският ми път се характеризира с търсенето на славата и евентуалното и преживяване. Да видим колко слава има за мене. И така пожелавам си..... само хубави неща. И както ми пожелаха повечето хора: да ми и живо и здраво името и аз покрай него :)))) Иначе ето едно доста интересно пожелание: Честит имен ден! Да ти е живо и здраво името и с гордост да го носиш. Да не свършва винцето (в моя случай, каквото и да е пиене), много дръзки мечти, успех, щастие и любов!

Ауууу ще злоупотребя със себе си! Толкова мноо похвали :))))))

2 comments:

ImmortalLili said...

Nai mn obi4am momenta sus praznuvaneto 6toto togava slivame moq s tvoq praznik:) i mi e mn keff:)

Succubus said...

I z ataf piem dvoino nali:PPP