Monday, October 23, 2006

Из пътищата вечни на България


Ей, забавно ми е, не се оплаквам, но ми е мъчително самото пътуване. Може би 'щото е първо и малко или много е странно. Нищо де, аз съм си виновна малко или много. Не се притеснявай за мене, аз ще се оправя някак си. Сега съм в Мездра, оживах, ама е кофти, че ще кисна тука 30 минути, малко в застой и за т'фа ми е некомфортно... Иначе всичко друго ми беше на 6! На мене си ми хареса при тебе, знаеш, че ми беше забавно и че те БИЧАМ! И изобщо не искам да ми се разболяваш, щото заклевам се, няма да ти го простя никога. Идвай пък каквото стане. А и btw, върна си ми го... хаххахаххаха... с лихвите {}{}{}


P.S.: "M" for miss, "M" for matters, "M" for more, "M" for me, "M" for MaLti :))))))
My Lucky Nine!
My arms keep missing you, who`s been kissing you since you run away!
I had a talk with you in my hand- you lucky YOU!

No comments: