Wednesday, October 04, 2006

Ти си олицетворение на мечтите

Не знам дали познавате "перфектни" хора, ама наистина перфектни. Е, вярно, малко е невъзможно и невероятно, обаче просто знам, че има поне един човек и аз го срещнах. (: Не ме убивай, иначе ще забравиш да ти дойда на гости :) Та ставаше дума за "перфектното". Какво всъщност представлява и най - важното, кой е негово олицетворение. Не знам дали се сещате за типичния BG, балкански мъж. Оня с косматите ръце, наболата черна брада и редовната реплика: "Сипи, ако нема - донеси!" Ем, човече, издивявам всеки път кат ги видя такива, направо ми бъркат в здравето. Е за т'фа казвам, че си "перфектен". Ти си олицетворение на всичко нормално човешко (и мъжко, де!) Та става дума за милия ми братоФчед - МаЛти. *хихихи*
Та МаЛти е онова същество, което... бе де да знам, който го познава вече знае... Абе, братоФчеде, не се сещам за момче, което да се държи по - мило с момичетата и да е по - нахален ;) Това е майтап, държа да го отбележа! Исках да кажа, че си нахален, защото не поиска поне един път да си делим сметката по другарски, все ти! Все се буташе да ми отваряш вратата :)))) Другото, което ще ти кажа, пък и не само на тебе е, че не предполагам, защото съм убедена, че си The Best домакин Ever! Swear! Сега остава само да ми сготвиш нещо и... ше те цаним за Майстор Готвач. Поредното нещо, което ми направи впечатление е, че вървиш "в крак". Другите момчета, мили дами, или ще ви настъпват по петите, или ще ви говорят с гърба си. А пък Мартин, абее, казах ви вече, ходи "в крак", ама не само с вас. И с модата също. Казват, че личният стил е като визитка за човека. Емии, твоята визитка е супер, мега, гига, тера, хипер готина. Малко са хората със собствен, готин стил, а твоя е perfect. Не само стилът ти е perfect и възпитанието ти, и поведението ти. Повярвай, малко са хората, които ме "издържат" в цялостната ми форма. Пък като започнем вече да си говорим за лични неща, за бивши, сегашни, минали, за един ден, за една нощ... ти зи знаеш...не те знаят, абее какво те занимавам!
И последно, ама според мене най-важно, каква е лихвата на кредитните карти, щото...два дена преди, още два дена съвсем скоро...хаха... %?

SuPel MaLti ;))) Luv U *hugs*
P.S.: Нищо казано от индивиди незапознати с личността Мартин братоФчеда, не се счита за валидно и нормално! Репликите се мерят с дърводелския метър на дядо ми. Така че хора, глейте си ваште бумаги и nicknames...away... За слава, не ми се занимава!

1 comment:

Anonymous said...

huh ... eto go i tolkova vushvaleniq "braFtoFcheT" ( Lary ) sheguvam se ... ama mila mi Desi :) nedei pishi takiva neshta za men
1vo zashtoto pochnah da se izchervqvma i sq nqma da izlizam ot kvartirata :)
2ro zashtoto toku vij sa te napadnali hilqdi jeni puk shto ne i muje da ti iskat nomera mi a tova nqma da ti e priqtno :)
iiii ... posledno ... kazah ti che togava bqh debitna karta a ne kreditna inache lihvata v % e okolo 10 ;) pone za moita hahah ... no togava vse pak bqh s debitnata!

P.S. tursq si jenska kompaniq za Botevgrad zashtoto tuka mi e skuchno horata ot moq kurs sa iztreshtqli povecheto i ne e lesno ... taka 4e ... molq mili dami zvunnete ;) bratovchedke a teb te chakam da ti gotvq v nai skoro vreme
( po forumi i takiva mestence ne obicham da slagam prepinatelni ili punktoacionni znaci taka 4e ... PAESE prosto ne mi se zanimava )