Tuesday, November 07, 2006

Исках да ти кажа, че те обичам :)))


- Ало, Лили?

- Момент. (Лили, ела на телефона) - Да?

- Здрасти }:)

- Кажи?

- Ами аз... имам да ти кажа нещо много важно...

- Какво?

- Маааа не знам как точно да ти кажа, 'щото е мноо важно...

- Добре де, кажи ми!

- Ох, не знам как ще го приемеш, 'щото е много много сложно за обяснение.

- Плашиш ме! Казвай!

- Дано само да ме разбереш, 'щото наистина не знам как да го кажа и е много сложно, и е супер важно... обаче...

- КАЗВАЙ!

- Амиии, аз..... такова.... Обичам те :DD

- Луда ли си, бе, жена! Как може така да ме плашиш?! Аз си помислих, че вече умираш, че кой знае какво е станало?

- Изплаших ли те? :)))))

- Мислех си, че всеки момент ще ми кажеш, че се местиш или, че заминаваш някъде, или дори, че ти има нещо... но не и тфа :))))

- А ако ти го бях казала?

- Нямаше да доживееш да се изместиш....

- Е, а стига де! Аз ти казах, че те обичам ти ще ме убиваш.. тогава не те обичам вече...

- Е-е-е! Кви за тия? Ми и аз те обичам, ама не ми изкарвай акъла повече!


ахХахХХахХаххахаАААа Извинявай, просто не се сдържах накрая....

1 comment:

ImmortalLili said...

wowww:) izlojhiha me :)
i az te obi4am ama ta ma ne me strskai:) taka