Thursday, August 23, 2007

Хубавото свърши

Нали много се натисках за ваканция, не че не ми беше забавно по изпити и насам натам, ама айде де! Нямаше как да не помириша морето и тази година. Слънчице, пясъчец, който ми влиза къде ли не, ама какво ти дреме. Важното е да играеш плажен волейбол, да те носят на рамене и да те пуснат във водата, когато най-малко очакваш. Бе забавление голямо си е. Нямаше как да се мине и без инциденти - уверих се за пореден път, че ако в Бг падне човек на улицата и умре, никой няма да разбере докато не се спъне в него. Злощастни инциденти колкото искаш, май и това с изливането на акитата в морето също беше инцидент. Казват хората: "Не се къпете! Водата е мръсна! Стомашни разстройства..." Кой да те слуша, ве, братче. И плажа мръсен... стъпвах на клечки, фасове и пакетчета от "Слънчо/Зрънчо" по 30 стинки. Пак ми беше забавно обаче, нямаше кой да ми скапва деня, нямаше кой да ми играе по нервата, бях flushed всички файлове от главицата си. Извинявам се за което, може би са имали мирис на мокра котка ;) И "рибе, рибе" и "Метлите по левче".
"Познай какво ти пускам сега..."
"Борис Дали?
"Не! Славка Калчева. ХахХахХХахХах"
Благодарско на тия вече не"хлапета", който просто ми помогнаха да разтоваря: Пич Бюкянън и Коцето (без Преслава), и на сестра ми, и на М2, и на магазините със сувенири, и на Енчо, на малките кифли... бяха две на брой.
Кофти ми е само, че си заминавам, че трябва пак да кажа чао на място, което обичам, на хора, които обожавам...
Ех, моренце, аз ще се върна! Влака потегли. Време е Варна, морето, сините вълни , да дойде в Чб. Waiting....

No comments: