Thursday, July 05, 2007

Don Juan D`ge says:

Ne moje6 da si predstavi6 kolko mnogo se radvam, 4e tazi ve4er si s men, obi4am te i utre 6te se zati4am, 6te doida vupreki rabotata, 6toto si mi po-vajna ot nekvi dokument. Po-kusno 6te otida moo qsno, to si mi e bude6teto se pak, no pak se obesnqvam, vuprosyt e, 4e mnogo mi pomogna tazi ve4er, ne sam o4akval i po malko. I za razlika ot tova, koeto bi trqbvalo da se kaje, ti mi vduhna uverenost sas svoq realizum i me podkrepi, ne me izluga, a podkrepi. Tova men me udrq ei tuk (h) i go pomnq cql jivot. Ponqkoga go zabravqm, slu4va se, no to e 6toto sam razseqn tip. Vinagi se vru6tam nazad rano ili kusno i si spomnqm za tezi koito sa bili do men i koito sa me obi4ali i s koito sme se obi4ali i tova izkarva edna ei takava :) usmivka na liceto mi. Iska6e mi si4ki hora da sa kato teb taka nqma6e nujda mnogo mnogo da se misli, no ostavam az da se obesnqvam na 7 000 000 4oveka, gorkite te. Iska mi se sega da si tuk i da te pregurna ne silno, no kolkoto si dulgo iskam, dokato ne me zabolqt bicepsite malki i ne te otpusna, no pak 6te te gu6na i s izmoreni muskuli, za6toto tati mi e kazal, 4e kogato nai-mnogo te zabolqt bicepsite ot girite, pak trqbva da gi vdigne6. I sigurno po-dulgo obesnenie ot 4ovek ne si polu4avala, no po iskreno i ot surce nqma da polu4i6. Prosto nqma drug s takova malko sladko i puhkavo... sur4ice na tozi svqt. Obi4am te !

No comments: