Saturday, May 19, 2007

А не мога

Аз управлявам там, където границата между хаоса и мира се изпарява. Държа юздите на вярата и недоверието. Дресирала съм щастието и болката. Обладала съм истината и лъжата. Доверието ми е роб, а силата ми е в тъмното, в неизчерпаемия мрак, в силата на злото, в силата на неземното, адското, в отвъдното. Не ми трябва никой и нищо, и няма да го бъде, наслада ще има само с кръв, а победата ще дойде след смъртта. Толкова много неща ме натъжават, но не искам да им позволя да се загнездят в мен. Защото не искам да чувствам, а да мисля, не искам да страдам, а да плача. Искам да съм далече.

1 comment:

Syreg said...

i vse pak tvoeto jelanie e prosto, no moje bi neosy6testvimo. To e: Edna sedmica nqkyde tam, vremeto da e sprqlo i da si samo ti, da nqma dvijenie i ni6to, abs ni6toooo.. poznato 4uvstvo...