Monday, February 26, 2007

Сега повече от всякога....

Имам какво да ви кажа. Сега повече от всякога доказах на себе си, че не сме нищо друго освен глутница егоистични животни, които теглят към себе си всичко, до което се докопат. Сега повече от всякога ми е ясно, че не може все един да отстъпва и другите да се правят на интересни. Сега повече от всякога ми е ясно къде греша, но не ми е ясно защо всички ме осъдихте. Сега повече от всякога ми е криво, че не можете да си угодите сами на себе си. Сега повече от всякога ми е ясно, че няма да го бъде така. Сега повече от всякога мога да твърдя, че рана от думи не се лекува и не може да зарастне. Сега повече от всякога ми се иска да имам криво огледало, че да се огледате в него. Сега повече от всякога искам да ви кажа, че и аз имам право на чувства и аз имам право да съм тъжна, бясна, щастлива. Сега повече от всякога ми се иска да не бях реагирала така, но понеже вече е факт, ми остават само два варианта. Или да се откажа или да се направя, че нищо не се е случвало. Сега повече от всякога ми затъпихте рогата... Ама защо трябваше само моите? До къде ще стигна, ако всеки ме третира както си иска. Сега повече от всякога съм унизена, принизена до тревата, сгазена, стъпкана, разръфана. Благодаря ви "приятели" .... толкова сте добри към мен. Ах, кой ли не би бил "доволен" на късче изкуствена усмивка или на залък сляпа надежда, подхвърлена от вас. U Uglu People... Only the Beasts are Beautiful....

4 comments:

Syreg said...

4e az koga sym te sydela?

Syreg said...

obi4akam te {} <3

ImmortalLili said...

She was betrayed, how can you say that you feel sorry inside
It's never staying, losing close friends!!!
Fuck em!!!
:P \{} \/ Love ya :P

ImmortalLili said...

Don't live with shame, 'cause feelings change but fame remains!!!
People fear what they don't know. And people are feared are respected and respect brings the fame to you :) ! :P