Thursday, December 14, 2006

Заради една сламка


Днес, докато се бях упътила за частните си уроци срещнах едни човек и той направи нещо, което винаги прави... Усмихна ме! Не е нужно да казвам името му, той е толкова известен, че само по 100 каратовата усмивка може да го познаете. И после да ме пита човек що се хилих толкова по целия път. Устата ми седеше в едно и също положение. Ей така :)))) ама много широко. Всичко стана зарди една проста сламчица, кочто той дъвчеше. Като се разминавахме го попитах дали замества цигарите със сламки...поколеба се какво да ми каже, но все пак отоговора беше негативен. И все пак с тая сламка си като бебе. ХАхХахАХхахА Той се оправда, че си таковал зъбите ;) Искаше да каже, че си ги почесва, ама аз си го разбрах и без друго. Даже сега 6 часа след това още се смея, заради една сламка. Благодаря ти, че ми помогна да си върна радостта за няколко минути {}

2 comments:

ImmortalLili said...

Yes, oba4e toq 4ovek e super pe4en...:P toi e usmivkata na mn hora:)

Syreg said...

:))))