Thursday, October 12, 2006

Косата ми лилава


Понякога просто ми ничат разни идеи из главата и си търсят поле за изява. Сега когато ми се случват толкова много неща едно след друго, и като че ли ми става още по - трудно да ги пиша и да ги казвам. Споделянето никога не ми е било силна черта, просто рядко казвам какво ми е или изобщо не го показвам, защото смятам, че т'фа си е лично моя работа. Не ме бива и в сърцераздирателните сълзи и хленчения...Не мога! Има хора, които се трогват от най-малкото. Истината е, че те са адски раними и не е добра идея да показват сълзите си навсякъде, макар че.. може и т'фа да им е козът в живота. Е , оня ден си говорехме с душата и аз й казах, че лично за себе си съм открила причини , поради които хората харесват повече нея или повече мене. Душата знае що за човек съм и с две три думи се разбрахме. Всичко се базира на това, че сме коренно различни и двете. Тя е по - приветлива, по - слънчева, докато аз съм малко по - студена и дръпната. Поне на мене така ми изглежда. Другата разлика е в самите нас като приятелки. Тя е по-импулсивната, по-харизматичната, "по-изразителна". А пък аз..хм..абе хора, защо никой не ме предупреждава, че понякога е по-добре да не мислиш много, 'щото така се забъркваш още повече сам. Ем , се си мислех, че е по-добре да си някой друг, да не си себе си, обаче се оказа, че не е баш така. Всеки е различен и има някакъв чар, някакво обаяние. И всеки тип човек се харесва на друг даден тип хора, не всеки харесва всеки! Радвам се, че съм намерила хората, които както обичам да казвам, ме издържат в пълната ми форма! Малко са, ама много малко. Така че, хорица, да си различен може да не е предимство, или поне не тук, но то определено не е недостатък. Когато хората са различни светът е по-цветен, иначе щяхме още да гледаме филмите на черно-бял екран. Така че нека всеки си хареса нещо нестандартно да си държи на него... аз лично харесвам лилави коси, симаптизирам ан Пеньо от ВВ3, обожавам фантастиката и всичко свързано със зодии и странни неща. Be yourself! Be different!

1 comment:

ImmortalLili said...

V tvoq slu4ai mucka, different 6te re4e, better:P taka 4e da ne ti puka:P you know you'll always have me:) Love ya a i da ti kaja ne sum 4ak tolkova dobri4ka kolkoto me opisva6:P xaxa {}